همدان نیوز

اخبار همدان وشهرستانهای تابعه

همدان نیوز

اخبار همدان وشهرستانهای تابعه

/اخبار کوتاه استان همدان/

 
انقلاب ایران زمینه‌ساز مهم‌ترین تحول عالم خواهد بود

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در رزن و برگزاری جشنواره های قرآنی و نماز ویژه خانواده بهزیستی در همدان از جمله اخبار کوتاه امروز استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یک کارشناس مسائل سیاسی امروز در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان شهرستان رزن اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز مهم‌ترین تحول عالم یعنی ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.
محمد وحدتی ایجاد روحیه مقاومت، استکبارستیزی و امید در بین سایر کشورها را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: پیروزی حزب‌الله لبنان و حماس در غزه ملهم از انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: باید بیان دستاورد 30 ساله انقلاب اسلامی برای نسل جوان یکی از ضروریات و اولویت‌های کاری کشور باشد.
وی اضافه کرد: ترویج و تبیین مجاهدات و ایثارگری‌های شهدا و نقش رهبری امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب از دیگر مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.
وحدتی ادامه داد: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب، خود را به عنوان پرچمدار حقوق بشر معرفی می‌کرد ولی با پیروزی انقلاب و نمایان شدن چهره واقعی آن برای دنیا امروز ملت‌های دنیا متوجه این امر شده‌اند که تمام بدبختی‌ها از ناحیه آمریکا است.

* برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در رزن
مسابقات قرآنی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دبیرستان‌های پسرانه رزن با حضور 40 نفر از دانش‌آموزان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش لین شهر برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.
در این مسابقات در رشته حفظ قرآن مجید پایه اول محمد حسنی و پایه سوم مجتبی ذبیحی، در رشته قرائت در پایه اول محمد ضابطی، پایه دوم هادی قربانلو، در پایه سوم محمد حنیفه‌مقدسی و در پیش‌دانشگاهی محمدسعید منوچهری به مقام برتری دست یافتند.
این مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده به صورت استانی برگزار خواهد شد.

* برگزاری جشنواره های قرآنی و نماز ویژه خانواده بهزیستی در همدان
دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی استان همدان از برگزاری جشنواره‌های قرآنی و نماز ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در استان همدان خبر داد.
زهرا امیری هدف از برگزاری این جشنواره‌ها را ترویج و توسعه فرهنگ و نماز عنوان کرد و افزود: پنج دوره مسابقه از اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.
وی گفت: این جشنواره‌ها ویژه کارکنان و خانواده آنها، مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان در بهزیستی، مهد کودک، مربیان و والدین کودکان، فرهیختگان بالای 60 سال و نابینایان و معلولان جسمی و حرکتی است.
امیری اجرای این مسابقات را در سه دوره استانی، منطقه‌ای و کشوری ذکر کرد و یادآور شد: زمان برگزاری مسابقات 20 فروردین تا 30 اردیبهشت سال آینده است.
وی از علاقمندان برای شرکت در این جشنواره خواست تا به دفتر شورای فرهنگی بهزیستی استان یا رابطان فرهنگی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد